SCRATCH ПРИКЛАДИ ПРОГРАМ

ПІДРУЧНИК ПО SCRATCH

рекомендую

право вибирати.
Скрейч, як і будь-яке інше програмне середовище використовує для створення скриптів блоки повторення та блоки вибору (умові блоки). Ви вже знайомились з ними, а тепер попрактикуємо!!
Умовне розгалуження. Розрізняють два види: повне розгалуження і неповне розгалуження.
Команди розгалуження — це складові командами, у яких на відміну від простих команд присутні умови, в залежності від істинності яких виконуються або не виконуються операторами, що входять до складу команди розгалуження.
графічно можна зобразити так:👉 👉
Скрейч має способи перевіряти умову: 

Принцип роботи наступний: 
якщо умова, яку ви вказали в шестикутнику набуває істинного (правдивого) значення, то треба виконати команди в середині блоку інакше ці команди пропускаються і виконуються або код програми написаний після блоку, або в частині "ІНАКШЕ".
Дивись приклади використання:
1 - даний приклад демонструє перевірку умови кольорів намальованих на сцені.

2 - гра "злови мишку"






ГРА РОЗРОБЛЕНА У SCRATCH З ВИКОРИСТАННЯМ УМОВНОГО ОПЕРАТОРА "ЯКЩО - ТО" ТА БЛОКУ ПОВТОРЕННЯ "ПОКИ НЕ"
Щоб написати гру спочатку треба чітко розуміти, що ця гра буде робити, потім скласти алгоритм, а вже, дотримуючись алгоритму приступати до написання коду програми та розробки графічних об'єктів.

Давайте напишемо гру у якій акула буде полювати за маленькими рибками.

Які потрібні об'єкти ?
всі ці об'єкти є в стандартних картинках програмного середовища SCRATCH. Зрозуміло, що shark буде ловити fish, а фон - це море.
Другий етап - це, процес ловлі риби. 
shark намагається наздогнати маленьку рибку, і коли в нього це виходить він її їсть і зростає у розмірах, потім з'являється нова маленька рибка і шар женеться за нею, щоб її з'їсти ...
в нашій грі буде два скрипти - один для shark, інший для fish.
ДАВАЙТЕ СПРОБУЄМО РОЗРОБИТИ АЛГОРИТМ:

З чого починати писати скрипт?
fish
1) будь-яка риба плаває у воді, значить в коді програми вона рухається! 
    перетягую блок рухатись у поле скриптів і змінюю кількість кроків
2) треба задати рух моїй рибці. Для цього є команда рухатись у напрямку - додаю її у поле скриптів і вибираю за вказівником миші. тепер моя рибка буде рухатись 45 кроків у напрямку вказівника миші. Але! коли я виконаю цей алгоритм то вона пройде лише 45 кроків і зупиниться, а мені потрібно, щоб вона рухалась поки її не спіймає shark. 
ДОДАЙТЕ ПОТРІБНИЙ БЛОК І ВКАЖІТЬ ЗНАЧЕННЯ ПАРАМЕТРА САМОСТІЙНО.
3) потрібно задати умову! ЯКЩО fish торкається shark, то повинна появитись нова рибка, бо цю рибку впіймає shark. 
В мене є два костюми однієї рибки і це можна реалізувати наступним кодом: 
запропонуйте свій варіант!!!
тепер прийшов час зібрати весь код програми в одне ціле:
Спробуйте написати код програми для  shark самостійно!
відео розробленої гри.










Немає коментарів:

Дописати коментар